dinsdag 8 november 2011

Soms zit je jezelf in de weg ...

Ondanks dat ik een huis vol klus en werk heb 
loop ik met enige regelmaat te niksen.
Simpelweg niet weten waar te beginnen en moe zijn van van alles
 toog ik vorige week zondag richting Roelofarendsveen, jaja, zo gevaarlijk, een vlooienmarkt.
Lara mee, hondenbuggy mee en bij elkaar geschraapt kleingeld in mn zak. 

Veel rondgelopen en lekker gesnuffeld, kon me weinig veroorloven maar was lekker even uit huis te zijn.
Een patatje eten waar je een kwartier op moest wachten, blikje cola er bij en dan weer rustig naar huis.
Nee, niet helemaal met lege handen,
 ik liep tegen een poppenjasje met jurkje aan 
wat helemaal voor mij was gemaakt.

Ik begreep nooit iets van koopverslaafden, maar snap nu dat het wel lekker is, 
even iets kopen terwijl het helemaal niet kan eigenlijk. 

Hoewel ik vorige week een super week had, 
welke op maandag begon met een dagje Nelleke, 
elke avond heerlijke warme verse maaltijden van Nicole kreeg 
en vrijdags een super verrassing bij Barbara kwam er toch een grote zwarte smet op. 

Na 2,5 jaar werken kreeg ik te horen dat ik per 1 mrt geen vast contract krijg. 
Ze durft het met de huidige economie niet aan ....

kan er veel over zeggen en schrijven maar dat helpt weinig.
Baan kwijt per 1 maart is het enige wat door mijn hoofd ging. WAT NU ????

dus dus, ik was er ffetjes uit en geniet mee van mn mooie aanwinst.



Is het een beauty of niet?

Toedeltjes
Cathy

5 opmerkingen:

  1. Het is gewoonweg supermooi! Ben er wat jaloers op ....
    groetjes Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief dat jurkje, joh. Ja zo kan het soms he, nergens zin in, nergens eigenlijk geld voor maar dan toch even een kleinigheidje...kun je toch weer wat van opknappen. Maar dan...die baan kwijt! WAT een tegenvaller voor je, hoop dat je toch weer iets anders kunt vinden, ook al is de tijd er niet echt geschikt voor tegenwoordig. Succes toch.

    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje wat K*T. En met de huidige economie ben je natuurlijk ook niet weer direct aan het werk.

    Je hebt wel een mooi jurkje gekocht, je moet jezelf af en toe ook gewoon lekker verwennen.

    Liefs van mij, ik denk aan je.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat jammer dat je contract niet doorgaat! ik hoopte vandaag antwoord te krijgen ivm een sollicitatie van afgelopen maandag (enkel voor een baantje in januari, maar m'n huidige uitzendbaan loopt begin januari af), maar ik kreeg nog steeds geen bericht. wens je veel sterkte, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. das mooi balen!

    mocht je nog ns wat afleiding kunnen gebruiken dan roep je he? ( ga mezelf niet nog een keer uitnodigen maar de meiden hebben t minstens wekelijks over je kittens :-))

    BeantwoordenVerwijderen