donderdag 29 september 2011

belofte maakt schuld

Tja, als je ergens roept: Ohhh tag me maar hoor , dan KUN je er op wachten natuurlijk.
Ik riep dus zoiets bij Loesje en ja hoor, daar kwam ze.
Ik had wel geschreven, dan moet jij de vragen maar bedenken, dat leek me wel leuk:

hier komen ze:
1
Even jezelf voorstellen...uit wel gezin je komt.b.v. je leeftijd,gewoon je profiel

Tja, zo simpel als het lijkt he. Jezelf voorstellen, hallo (geeft handje) ik ben Cathy ... en wie ben jijjjjjjjjjjjjj???
Virtueel is dat toch ietsiepietsie anders. Maar goed, komt mijn poging:

Hai allemaal, ik ben Cathy du Bois, geboren in 1956 in Amsterdam als Cathy Portegies. Ik heb een zus die 2 jr. ouder is, en een broer die 5 jaar jonger is.
Wij zijn vanaf mijn 5e jaar opgegroeid in Haarlem. In 1977 ben ik getrouwd met Kees en wij kregen in 1981 onze super zoon. Jarenlang zijn wij 'bezig' geweest om ons gezinnetje wat groter te krijgen. Na eerst een zwangerschap van een drieling, en later van een vijfling, die beiden totaal fout afliepen hebben we dat laten rusten en zijn we verder gaan genieten van wat er wel was.
We hadden een gezellig druk leventje, beiden 2 rechterhanden (een eigenschap die mijn zoon nu angstvallig probeert NIET te hebben) dus we waren ook altijd wel aan het klussen in en om huis.
Kees is tot onze grote schrik op 50 jarige leeftijd plotseling overleden aan een hartinfarct.Ik vond hem 's avonds levenloos op de bank, darten (Raymond Barneveld) op tv, waarvan ik het geluid jarenlang niet meer heb kunnen en willen horen omdat het de hele scene voor mijn gevoel terugbracht.
Ik ben nu 7 jaar verder en ik woon nu alleen, met iets te veel katjes en poesjes en kittens, en mijn Jack Russeltje Lara, van ongeveer 7 jaar oud in een eengezinswoning in het westen van ons mooie landje.
Mijn moeder leeft nog, is nu bijna 81, en daar heb ik veel contact mee. Mijn paps is overleden in 1996, kort na mijn 40e verjaardag waar hij, als beloofd, nog net bij aanwezig mocht zijn. Hij werd maar 68.
Mijn zoon, die inmiddels ruim 30 is, woont al enkele jaren samen met een heerlijke meid, zijn vriendin, mijn schoondochter, in hun eigen stulpje in Voorburg. Voor mij rest nu het wachten op de aankondiging van de komst van een kleinkind :)(of 6).

Vraag 2 komt morgen :)

Mijn weekje was weer enerverend, van 2 katjes aan iemand meegeven die het na 1,5 dag alweer opgaf, de ene bracht ze terug en de ander was ze kwijt. Toen ze hem toch ergens op zolder hoorde belde ze mij dus ik erheen. Op mn knieen die zolder op en roep: Flip, waar zit je?
MAuwwwwwwwwwwwwwwwwww
Komt uit een buis zo naar me toe, zij had hem al die tijd niet gezien, hij had niet gegeten of gedronken .... dus tja, Flip en Joep zijn weer op honk, helemaal blij strelen ze mn benen bij elke stap die ik zet, Zij hebben duidelijk gekozen.
Och erm ikje, maar lief zijn ze wel :).

De thuiszorg gaat weer starten hier maar ze kunnen alleen 's morgens, Leuk, ik heb nog zo aangegeven dat ik smorgens (moet) werk(en). Dat wordt nog wat dus, want mijn baas is echt niet meer in de stemming om te onderhandelen over werktijden (hoe dat kan veranderen in 2 jr tijd).

De kittens zijn nu 2,5 week oud, oogjes open, veel gekrijs af en toe en verder slaapt het, en groeit en groeit. Nog even genieten want straks lopen ook die weer om mijn voeten heen .... wieeeeeeeeeeeeeeee wil er nog een kitten? (of 6??)

De dochter van mijn vriendin doet de kappersschool en ik ben vaak haar model. Ze had een her voor het permanenten dus hoppakee, doe er nog maar een krul bij. Jawel ze is geslaagd (topgrietje) maar ik kan er nog even niet zo veel mee, is altijd weer even wennen en dan is een klem dr in wel zo makkelijk, vooral smorgens vroeg.

De liefde, hoe staat het met de liefde ............????
Niks nada noppes. En reken maar dat ik er van baal :), ik zou zooooooooooo graag weer eens enorm verliefd worden (had ik al ergens eens geroepen geloof ik) maar ja, op deze leeftijd zijn de leukste mannen wel bezet merk ik.

Mijn werkweekje zit er weer op, morgenmiddag lekker naar boetseren.
Gster mijn slaapkamer om gegooid maar dat is nog niet af, DUS slaap ik net als afgelopen nacht, lekker op de bank, hoor ik het gesabbel van de kittens, het gespin van mamapoes Minou en de rest snurkt. Ja ze zijn wel opgevoed wat dat betreft, snachts slapen we.

Zaterdag en zondag druk met mams en maandag eens verder met ..... slaapkamer...keuken, deuren schilderen...HET vouwgordijn, keuken opknappen .......... gaat nooit he op 1 maandag . .... hmzz grmbl.

Voor nu, slaap lekker.
Toedels

1 opmerking: